Opieka nad bliskim

Oto podstrona: 2


Pracuj przez swoje uczucia. Każdy ma wiele emocji, jeśli chodzi o opiekę nad ukochaną osobą. Winy, żal, żal, niechęć, gniew i niepokój to wszystkie powszechne emocje, ważne jest, aby uznać i zaakceptować te uczucia. Jest to także dobry pomysł, aby znaleźć kogoś, można rozmawiać o nich, kto jest chętny do słuchania, co masz zamiar poprzez bez wyroku. Zastanów się, widząc terapeuta, z którym można przetworzyć emocjonalny wysiłek opieki. Znajdź inni w tej samej sytuacji. Dochodź do innych opiekunów, np. W grupie wsparcia dla opiekunów. Po prostu słuchaj innych opowieści i opowiadając własne może sprawić, że poczujesz się lepiej. W tej sytuacji nie jesteś sam. Inni też przechodzą przez to i mogą pomóc Ci wesprzeć.

Jeśli nie masz czasu, aby przejść do grupy in-person, rozważ znalezienie jednego w sieci. Możesz sprawdzić w każdej chwili.

Znajdź sposób na relaks. Musisz poświęcić trochę czasu każdego dnia na robienie tego, co lubisz, co cię rozluźnia. W ten sposób pomoże Ci utrzymać zdrowie i zdrowie. Ponadto, jeśli jesteś bardziej zrelaksowany, sprawi, że będziesz lepiej opiekować się dzieckiem. Po prostu znajdź coś małego, co lubisz i spróbuj dodać je do swojego dnia.

Może Twoja przerwa może być krótki spacer na zewnątrz lub kilka minut spędzonych doodling.